Grupul tinta al proiectului este format din 1445 de persoane – copii de varsta anteprescolara, prescolari si elevi din ciclul primar si gimnazial, parintii/tutorii acestora, tineri/adulti care nu au absolvit invatamantul obligatoriu, cadre din invatamant/personal de sprijin, care vor participa la activitati integrate de educatie.
 
Copiii (de varsta anteprescolara si prescolara), elevii (cu varste corespunzatoare invatamantului preuniversitar), tinerii/adultii care nu au absolvit invatamantul obligatoriu si cadrele din educatie/personalul de sprijin, membri ai grupului tinta, vor participa la activitati de educatie
in cadrul celor 3 scoli partenere din proiect (scoli coordonatoare cu personalitate juridica, inclusiv in substructurile care se afla in subordinea lor, respectiv in:
 
a) Scoala Gimnaziala „Cornii de Sus” (Partener 1 in proiect), din Sat Cornii de Sus, comuna Tatarasti, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est;
b) Scoala Gimnaziala Corbasca (Partener 2 in proiect) din sat Corbasca, comuna Corbasca, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est;
c) Scoala Gimnaziala Parava (Partener 3 in proiect) din sat Parava, comuna Parava, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est.
 
In functie de categorii si dimensiune, grupul tinta al proiectului este divizat astfel:
– 25 Copii de varsta anteprescolara mai mica de 3 ani, cuprinsi in activitati educationale desfasurate in unitati scolare care fac parte din sistemul national de invatamant sau sprijiniti in vederea cuprinderii in sistemul national de invatamant, care fac parte din grupuri cu risc de parasire timpurie;
– 180 Copii de varsta prescolara de 3-5 ani, care fac parte din grupuri cu risc de parasire timpurie;
– 432 Copii/elevi cu varste corespunzatoare invatamantului preuniversitar (6-14 ani), ce fac parte din grupurile vulnerabile;
– 89 tineri/ Adulti intre 25-64 de ani care nu au absolvit invatamantul obligatoriu;
– 82 de persoane din categoria Personal didactic din educatia si ingrijirea timpurie a copilului / personal didactic din invatamantul preuniversitar / personal de sprijin din scoli;
– 637 Parinti/tutori ai copiilor/elevilor in risc de parasire timpurie a scolii (din care: 25 parinti/tutori ai copiilor anteprescolari, 180 parinti/tutori ai prescolarilor si 432 de parinti/tutori ai elevilor din invatamantul preuniversitar).
 
Identificarea grupului tinta s-a realizat in urma efectuarii analizei din teritoriu la nivelul unitatilor de invatamant defavorizate implicate in proiect (inclusiv substructurile din subordinea lor) si prin cercetarea bazelor de date a primariei si scolilor implicate.
Identificarea, implicarea si prezenta membrilor GT in activitatile proiectului, au inceput inca in faza de analiza a situatiei de fapt/a nevoilor comunitatilor. Membrii GT au fost identificati din faza pregatitoare a proiectului si au fost implicati activ in identificarea si personalizarea
nevoilor fiecaruia.
 
Selectarea grupului tinta se realizeaza prin intermediul unei Metodologii de selectie a GT (care se va aproba in cadrul proiectului) pentru toate activitatile si interventiile proiectului, cu respectarea principiilor egalitatii de sanse si nediscriminarii, asa cum este aceasta descrisa mai jos.
 
Implementarea procedurilor (Actiuni corective si preventive si Evaluarea satisfactiei clientului) vor asigura posibilitatea echipei de management sa elimine riscurile in ceea ce priveste interactionarea si implicarea GT.
 
Mentinerea grupului tinta se va realiza prin solutionarea nevoilor acestora, atat la nivel individual cat si la nivel de unitate de invatamant/comunitate, asa cum au fost definite si detaliate in prezenta cerere de finantare, dar si prin implicarea lor la atelierele de lucru si workshop-urile derulate prin intermediul proiectului. Asadar grupul tinta se va mentine datorita beneficiilor oferite membrilor sai in cadrul proiectului si implicarii active a acestora in solutionarea problemelor comunitatii dar si de educatie.

Grupul tinta al proiectului este format din 1445 de persoane – copii de varsta anteprescolara, prescolari si elevi din ciclul primar si gimnazial, parintii/tutorii acestora, tineri/adulti care nu au absolvit invatamantul obligatoriu, cadre din invatamant/personal de sprijin, care vor participa la activitati integrate de educatie. Copiii (de varsta anteprescolara si prescolara), elevii (cu varste corespunzatoare invatamantului preuniversitar), tinerii/adultii care nu au absolvit invatamantul obligatoriu si cadrele din educatie/personalul de sprijin, membri ai grupului tinta, vor participa la activitati de educatie in cadrul celor 3 scoli partenere din proiect (scoli coordonatoare cu personalitate juridica, inclusiv in substructurile care se afla in subordinea lor, asa cum sunt detaliate in sectiunea „Context” din prezenta Cerere de finantare), respectiv in: a) Scoala Gimnaziala „Cornii de Sus” (Partener 1 in proiect), din Sat Cornii de Sus, comuna Tatarasti, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est b) Scoala Gimnaziala Corbasca (Partener 2 in proiect) din sat Corbasca, comuna Corbasca, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est c) Scoala Gimnaziala Parava (Partener 3 in proiect) din sat Parava, comuna Parava, jud. Bacau, zona rurala din regiunea de dezvoltare Nord-Est In functie de categorii si dimensiune, grupul tinta al proiectului este divizat astfel: – 25 Copii de varsta anteprescolara mai mica de 3 ani, cuprinsi in activitati educationale desfasurate in unitati scolare care fac parte din sistemul national de invatamant sau sprijiniti in vederea cuprinderii in sistemul national de invatamant, care fac parte din grupuri cu risc de parasire timpurie; – 180 Copii de varsta prescolara de 3-5 ani, care fac parte din grupuri cu risc de parasire timpurie; – 432 Copii/elevi cu varste corespunzatoare invatamantului preuniversitar (6-14 ani), ce fac parte din grupurile vulnerabile; – 89 tineri/ Adulti intre 25-64 de ani care nu au absolvit invatamantul obligatoriu; – 82 de persoane din categoria Personal didactic din educatia si ingrijirea timpurie a copilului / personal didactic din invatamantul preuniversitar / personal de sprijin din scoli; – 637 Parinti/tutori ai copiilor/elevilor in risc de parasire timpurie a scolii (din care: 25 parinti/tutori ai copiilor anteprescolari, 180 parinti/tutori ai prescolarilor si 432 de parinti/tutori ai elevilor din invatamantul preuniversitar). Identificarea grupului tinta s-a realizat in urma efectuarii analizei din teritoriu la nivelul unitatilor de invatamant defavorizate implicate in proiect (inclusiv substructurile din subordinea lor) si prin cercetarea bazelor de date a primariei si scolilor implicate. Identificarea, implicarea si prezenta membrilor GT in activitatile proiectului, au inceput inca in faza de analiza a situatiei de fapt/a nevoilor comunitatilor. Membrii GT au fost identificati din faza pregatitoare a proiectului si au fost implicati activ in identificarea si personalizarea nevoilor fiecaruia. Selectarea grupului tinta se realizeaza prin intermediul unei Metodologii de selectie a GT (care se va aproba in cadrul proiectului) pentru toate activitatile si interventiile proiectului, cu respectarea principiilor egalitatii de sanse si nediscriminarii, asa cum este aceasta descrisa mai jos. Implementarea procedurilor (Actiuni corective si preventive si Evaluarea satisfactiei clientului) vor asigura posibilitatea echipei de management sa elimine riscurile in ceea ce priveste interactionarea si implicarea GT. Mentinerea grupului tinta se va realiza prin solutionarea nevoilor acestora, atat la nivel individual cat si la nivel de unitate de invatamant/comunitate, asa cum au fost definite si detaliate in prezenta cerere de finantare, dar si prin implicarea lor la atelierele de lucru si workshop-urile derulate prin intermediul proiectului. Asadar grupul tinta se va mentine datorita beneficiilor oferite membrilor sai in cadrul proiectului si implicarii active a acestora in solutionarea problemelor comunitatii dar si de educatie.